rastamallan.blogg.se

Då mallan och mallan bestämde sig för att det är snyggt med rastaflätor. Med snäckor i topparna, såklart. De befinner sig oftast på någon ö bredvid några girarrspelandes härliga killar med skägg och hatt. Där sitter de, barfota och med en öl i handen.

Mamma var inte orolig

Publicerad 2013-02-23 11:52:00 i Allmänt,

Ja, det är möjligt att jag hade en egen eldshow på en bar en kväll.
Men allt gick fint och jag var kontrollerad och försiktig hela tiden. Och ganska ball. Om jag får säga det själv.
 
 
 
 
Men inte att förglömma säker och ansvarsfull, glöm inte det mamma, att jag alltid är avvaktande, skeptisk och försiktig.
 
Säkerheten framför allt!

Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2013-02-23 14:07:16

Att Malin provar e okey, men det är inte okey att Malin provar.

Postat av: Anna

Publicerad 2013-02-24 00:36:39

Oj, hur många brännmärke fick du av det där? Med tanke på att du får minst ett av att ta ut ett bollebrett ur ugnen så vill jag inte veta hur du ser på armarna efter det där...
Och nu ser jag dig okontrollerat slänga runt med kaffekoppar och grejor.. Nej det där känns inte som något du ska ge dig på! ;)

Postat av: Mamma

Publicerad 2013-02-25 11:18:23

Tur att mamma inte vet allt du ska göra innan! Jag litar på dig! Var rädda om er!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela